Tuesday, May 28, 2019

Tentang si Mawar @ Ros


Hello guys. Bertemu lagi kita di siaran ini. Apa khabar semua. Hari ini nak kongsi luahan hati tentang bunga yang satu ini. Siapa tak suka bunga rose. Angkat kakilah. Siapa suka angkat tanganlah. Bunga ini memang cantik pandang tak jemu, pandang tak jemu, yang harum manis si bunga rose.



Rasa rasanya nak ku tolak jauh jauh mawar ni .... Nak ku buang ia jauh jauh dari sudut hatiku. Banyak sangat cerewet nya. Tapi bila kenangkan aku ni perempuan mana boleh dipisahkan dgn seri mawar.

Biarlah apa jua rintangan dan segala macam mak nenek kerenah mawar. Akan ku hadapi dgn sabar. Kan sabar itu separuh dari Iman.... Motivasi untuk diri sendiri...



Gambar di bawah menunjukkan ros sihat, ros sakit, ros terbantut dan ros yg ceria. Salah aku juga. Kenapa? Tangan ku hanya 2. Hatiku hanya satu. Banyaklah cekadok nak jaga dema sepenuh hati. Tak berasap lah dapur aku kelak.


















































































































































La ini gambar dari amatur. Ada gambar berulang -ulang tak sempat nak edit. Upload aje dulu. Takut fail hilang dari data handfone. Atau kena delete oleh s/u peribadi cilik ku. Handfone ini dah jadi miliknya sepanjang musim cuti ni. Tapi kalau aku minta dia diberi. Tapi aku kesian tengoknya terkulat-kulat kalu tak boleh bergame.

No comments:

Post a Comment