Tuesday, December 18, 2018

PHALAENOPSIS ORCHID



Hai, assalamualaikum semua. Hari ini 19.12.2018 alhamdullilah masih ada kesempatan untuk berblog lagi. Oleh kerana ini ialah blog peribadi khusus untuk orkid @anggerik. Rasanya tak salah untuk aku mencoret  kesukaan ku di laman yang tak seberapa ini.

Minat   terhadap orkid ini sudah lama berputik cuma baru sekarang ini aku jadikan ia sebagai diari dan potret untuk setiap orkid ku yang tersayang atau tercinta. aku ingin abadikan semua hasil titik peluh, dan duit yang aku belanjakan dan simpan ia sebagai kenangan. Harap suatu hari nanti aku boleh membelek setiap posting yang aku buat . Banyak pulak ceritanya.

Agak-agaknya teman boleh teka apa yang aku nak kongsi?

Jom layan sekejap.....

Semuanya kerana Bulan....Gambar ini google aje sebab tak ada power dah nak belinya. Tengok gambar orang lain punya pun dah BAHAGIA.

































Sekejap nanti nak ambik gambar sendiri punya BULAN dan PASU nya. Tak hujan hari ni, cuaca pun cool aje. tunggulah ye sekejap ....Bye


No comments:

Post a Comment